کمربند انشعاب

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب درسایز های مختلف در وب سایت واترینگ تولز موجود می باشد که شما می توانید این محصول را در سایز های مختلف به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مدیریت مهندس منصوری با تخفیف ویژه زمستانه سفارش و تهیه نمایید. با ما باشید در زیر به توضیحات بیشتر این محصول میپردازیم:

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب

کاربرد کمربند انشعاب پلیمری

کمربند پلیمری یکی از پر کاربرد ترین اتصالات در زمینه انشعاب گیری لوله های پلی اتیلنی می باشد که در سایز های مختلفی و نوع خروجی متفاوتی تولید و روانه بازار می گردد. این محصول برای اتصالات آب و فاضلابی بیشترین استفاده را دارد. کمربند پلیمری برای گرفتن خروجی از یک سایز بزرگ به سایز کوچکتر استفاده میکنند.

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب

ویژگی های کمربند انشعاب پلیمری

  • کمربند انشعاب پلیمری با کمک یک عدد ارینگ (O-ring) لاستیکی آب بندی می شود.
  • کمربندانشعاب پلیمری جهت انشعاب گیری از لوله اصلی بدون قطع آب مورد استفاده قرار میگیرد.
  • برا اساس تست استاندارد با BS 5834-4 تولید و روانه بازار می شود.
  • در سایز های 32 الی 315 برای کلیه سایزهای انشعابات موجود می باشد.
  • کمربند انشعاب پلیمری در انواع سایز های متفاوت تولید می شود و بسته به نیازتان متغییر می باشد.

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب

معرفی کمربند انشعاب پلیمری

کمربند انشعاب پلی پلیمری از دسته اتصالات پیچی است که نصب و جداسازی بسیار ساده ای دارد. وظیفه اصلی این کمربند ها انشعاب گرفتن از لوله های اصلی می باشد.
اجزای تشکیل دهنده این کمربند انشعاب پلیمیری بسیار ویژه است. به طوری که از‌ یک بدنه دو قسمتی تشکیل شده است. این دو قسمت از بالا و پایین لوله به هم می رسند.
این کمربند نصب و راه اندازی ساده ای دارد که بسته به سایز کمربند تنها ۴ یا ۶ پیچ و مهره نیاز است. به عبارتی دیگر این محصول همانطور که از نامش پیدا به دور لوله مربوطه می پیچد و از قسمت نافی کمربند به وسیله دریل حفاری می گردد.
این کمربند های انشعاب پلیمری دارای انواع ابعاد متفاوت 50*3/4 ، 50*1 ، 50* 1/2 1 ، 63*1 ، 63*1/2 1 ، 63*2 اینچ است که بسته به نیاز تأسیسات هرکدام را می توانید انتخاب کنید.

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب

عملکرد کمربند انشعاب پلیمری

کمربند انشعاب پلیمری دارای عملکرد بسیار ویژه است که برای استفاده های مختلفی کاربرد دارد. همچنین در جاهایی که انشعاب گیری لازم باشد این کمربند به کمک شما می آید.
از این رو اکثراً در سیستم های آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد و جهت نصب شیر پلی اتیلن خودکار کاربرد دارد. این کمربند ها با انواع رزوه رایزر های پلی اتیلن سازگار است.
کمربند انشعاب پلیمری دارای فشار اسمی ۶ بار است و دوام بالایی دارد. به عبارتی دیگر این مدل از اتصالات در تأسیسات آب و فاضلاب برای عملکرد گرفتن خروجی از یک سایز بزرگ به سایز کوچک تر می باشد.

مزایای کمربند انشعاب پلیمری

  • کمربند انشعاب پلیمری نسبت به جنس های دیگر دارای مرغوبیت بسیار بالا است.
  • این محصولات ‌در مقابل فشار ها و تنش ها ماندگاری خود را از دست نمی دهد.
  • با قرار گرفتن طولانی و مستقیم این کمربندهای انشعاب مقابل نور آفتاب هیچ نوع آسیبی نمی بینند زیرا دارای مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش می باشد.
  • دارای انعطاف پذیری بالایی است زیرا ویژگی خشک و شکنندگی ندارد.
  • این کمربند ها با استقامت بالایی که دارند مدت زمان طولانی دوام می آورند.

کمربند انشعاب پلیمری با قیمت مناسب

قیمت کمربند انشعاب پلیمری

در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا انواع سایز های مختلف کمربند انشعاب پلیمری با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات یا سفارش آنلاین می توانید هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا