قطره چکان آبیاری

خرید بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای کشاورزی

خرید بهترین قطره چکان (دریپر) مخصوص آبیاری قطره ای کشاورزی در انواع و اندازه های مختلف با کیفیت بالا به فروش می رسد. آیا میدانید استفاده از آبیاری قطره ای چه فوایدی دارد؟ بهترین شیوه و روش آبیاری چیست؟

چرا از آبیاری قطره ای استفاده می کینم؟

امروزه با وجود تمام محدودیت های که از منابع طبیعی داریم باید بدانیم که استفاده از روش آبیاری قطره ای امری منطقی است. در این شیوه ی آبیاری با استفاده از نوار آبیاری که آب را به قطره چکان منتقل  میکند، آب به صورت قطره ای اسپری می شود و آب مصرفی فقط جهت تغذیه بوته و گیاه مورد نظر مصرف می شود و بیهوده هدر نمی رود.

خرید بهترین قطره چکان

قطره چکان آبیاری از لحاظ پایه به دو مدل قطره چکان بلند و قطره چکان کوتاه دسته بندی می شود. در بعضی از کشت ها باید از قطره چکان بلند استفاده کنیم.

انواع مختلف قطره چکان آبیاری

خرید بهترین قطره چکان

انواع مارک های قطره چکان آبیاری

  • قطره چکان یورو دریپ
  • قطره چکان نتافیم
  • قطره چکان زین برد
  • قطره چکان آنتلکو
  • قطره چکان میکرو فلاپر
  • قطره چکان fitco

قطره چکان هخا با توجه به نوع خاک و ضریب نفوذ آب متنوع بوده و هر کشاورزی از مدل خاصی استفاده می کند.
در استفاده از سیستم آبیاری قطره ای باید به این نکته توجه شود که جریان آبیاری به صورت یکنواخت انجام گیرد. این مجموعه مفتخر است که با کادری حرفه ای و متخصص در انجام امور راه اندازی سیستم های آبیاری پیشگام بوده است. شما می توانید جهت مشاوره و خرید محصولات کشاوری به صورت عمده و خرده با بخش مدیریت فروش ما در ارتباط باشید.

خرید بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای کشاورزی

معرفی قطره چکان یورو دریپ :

قطره چکان یورو دریپ از جمله تجهیزات مهم و مفید سیستم های آبیاری تحت فشار است که عملکرد ویژه ای دارد. این دریپر ها دارای انواع مختلفی هستند و در انواع دبی های متفاوت از جمله ۲ لیتر، ۴ لیتر، ۸ لیتر و ۲۴ لیتر بر ساعت طراحی شده اند. ویژگی خود شویندگی این دسته از قطره چکان ها موجب عملکرد باکیفیت آبرسانی در هر شرایطی می باشد. این دریپر ها در انواع رنگ بندی های مختلف تقسیم می شوند که هرکدام بسته به مدل خود از دبی ویژه ای برخوردار هستند. قابلیت نصب و تعبیه این محصولات به سادگی بر روی لوله های پلی اتیلن ۱۶ و ۲۰ میلی لیتری می باشد.

خرید بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای کشاورزی

ویژگی قطره چکان یورو دریپ :

قطره چکان یورو دریپ دارای کاربرد های زیادی در مناطق کشاورزی، زراعی، فضای سبز، نهالستان، پارک و گلخانه و غیره می باشد.
این دریپر ها ویژگی آبدهی یکسان و یکنواختی را بر روی سطح زمین های زراعی فراهم می کند.
همچنین از قابلیت ضد چکه بهره می برند و مانع از برگشت آب در این تجهیزات نیز می شود. قطعات تشکیل دهنده این قطره چکان ها بسیار مرغوب است که در برابر اسید ها، کود های شیمیایی، اشعه نور ماوراء بنفش، شرایط جغرافیایی مختلف و غیره مقاوم و ماندگار می باشد.

خرید بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای کشاورزی

معرفی قطره چکان نتافیم :

قطره چمان نتافیم از سری دسته های پرفروشاست است که از عملکرد باکیفیت بهره می برد.‌ این دسته از دریپر ها در انواع دبی های گوناگون از جمله ۴ لیتری، ۸ لیتری، ۱۲ لیتری و ۱۶ لیتری عرضه می گردند‌.
همچنین قابلیت نصب و اجرای ساده ای بر روی لوله های پلی اتیلن دارد. این قطره چکان های نتافیم در هنگام ‌عملیات آبرسانی، از قابلیت خودشویندگی مداوم بهره می برد که به ارزش هایش افزوده است.

ویژگی قطره چکان نتافیم :

فیلتراسیون مورد استفاده در این دسته از قطره چکان نتافیم ۱۳۰ میکرون می باشد. این محصولات دارای عمر ماندگار هستند و در مقابل مواد مغذی مورد استفاده در ابیاری کشاورزی مقاوم هستند.
برای اینکه مانع از گرفتگی در سطح داخلی شود این دریپر ها از مسیر پر پیچ و خم و گشاد بهره می برند. عملکرد مناسب این تجهیزات موجب رشد عالی و بی رویه گیاهان و نهال ها می شود.

خرید بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای کشاورزی

خرید بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای :

بهترین قطره چکان آبیاری قطره ای در هر برند مشهور و ویژگی های عالی در ارزان ترین قیمت را تنها از فروشگاه آنلاین ما پیدا کنید.

 

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
راه هاي ارتباطي:
شماره موبایل: 09186495246
شماره تلفن ثابت: 08736212638
کانال تلگرام: keshavrziAriya@
پاسخگویی تلگرام: KhadmatAriya@
دکمه بازگشت به بالا