تجهیزات آبیاری

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای در انواع مختلف در برند های ایرانی و خارجی این محصولات را به تمامی نقاط ایران به صورت مستقیم برای همکار، نمایندگی ها و مغازه داران به وسیله شماره های درج شده در وب سایت با ارزان ترین قیمت بازار پخش و روانه بازار می کند. در زیر به توضیحات بیشتر این محصولات میپردازیم:

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

لوازم آبیاری قطره ای چیست؟

در کشور سر سبزمان ایران امروزه به دلیل استفاده مکرر از محصولات کشاورزی و ارگانیک کشاورزان و باغدارن برای کاهش اتلاف انرژی و کاهش نیروی کارگری از یک سیستم  از قبل طراحی شده توسط کارشناسان استفاده می کنند که به وسیله آن علف های هرز را کاهش داده و مانع خراب شدن گل و گیاه به علت آبیاری به موقع از طریق لوازم آبیاری قطره ای می شود. که در زیر به انواع لوازم آبیاری قطره ای می پردازیم:

انواع لوازم آبیاری قطره ای

  • لوله و اتصالات آبیاری قطره ای
  • منبع آب
  • نوار تفلون
  • لوله های دریپر دار
  • ایستگاه کنترل مرکزی (شامل ایستگاه پمپاژ و ایستگاه فیلتراسیون) که خود ایستگاه پمپاژ شامل پمپ و متعلقات آن است.
  • ایستگاه فیلتراسیون نیز از فیلتر سیکلون یا فیلتر شن (بسته به نوع منبع آب برداشتی، یکی از این دو نوع فیلتر استفاده می‌شود. فیلتر سیکلون یا هیدروسیکلون برای چاه‌های آب، و فیلتر شن برای استخرهای ذخیره آب می‌باشد)
  • تانک کود
  • فیلتر توری یا دیسکی (فیلتر دیسکی ذرات کوچکتری نسبت به فیلتر توری جذب می‌نماید)
  • لوله اصلی
  • لوله آبرسانی
  • لوله‌های جانبی یا لوله‌های فرعی (لاترال‌ها)
  • قطره‌چکان و اتصالات لازم
  • پمپ آب

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

معرفی نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری از لوازم مهم و مفید سیستم آبیاری تحت فشار قطره ای است که موجب آبرسانی و توزیع یکنواخت آب بر روی محصولات کشاورزی می شود.
این نوار ها از جنس مواد اولیه پلی اتیلن مرغوب ساخته شده اند و دارای جنس داخلی مسطح می باشد.
همچنین در دو مدل درز دار و پلاک دار تولید شده اند که هرکدام دارای دارای طرفداران خاص به خود هستند. نوار تیپ های پلاک دار دارای فاصله های معین پلاک ها از ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ سانتی متر است.
به علاوه این نوار های آبیاری دارای انواع سایز و ضخامت های متعددی نیز هستند.

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

مزایای نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری دارای ویژگی خیلی نرم و انعطاف پذیر است تا حمل و جابه جایی آسانی داشته باشد. این محصولات در برابر اشعه نور ماوراء بنفش، برودت و درجه حرارت بالای خورشید و غیره مقاوم هستند.
همچنین مانع از رواناب شدن آب و درنتیجه از اتلاف آب نیز صرفه جویی می کند. این نوار تیپ ها نصب ساده ای دارند و مناسب همه مناطق کشاورزی، زراعی، گلخانه ای، پارک، فضای سبز و غیره است.
به علاوه موجب رشد فراگیر گیاهان و محصولات شده و از رشد علف های هرز جلوگیری می کند‌.

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

معرفی قطره چکان یورودریپ :

قطره چکان یورودریپ یکی از تجهیزات جانبی و مهم سیستم قطره ای است که توسط کمپانی مشهور یونان ساخته شده است.
این دریپر ها در انواع دبی های متفاوت با مدل های ۲ لیتر در ساعت، ۴، ۸ و ۲۴ لیتر در ساعت و انواع رنگ های متعدد طراحی شده است. هرکدام از این محصولات متناسب با نیاز کشاورزان سفارش داده می شوند.
هدف اصلی و ویژگی های عالی این قطره چکان های یورودریپ شامل آبرسانی یکسان، قابلیت ضد نشت، قابلیت خود شویندگی برای جلوگیری از رسوب گیری داخل و غیره می باشد.

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

معرفی نوار تفلون :

نوار تفلون از سری لوازم کاربردی سیستم های آبرسانی است که قابلیت ضد نشت قابل اطمینان را در مسیر های انتقال آب و روزه ها ایجاد می کند.
{این ویژگی آب بندی برای هر نوع اتصالات پلی اتیلن و یا حتی فلزی می باشد. این نوار تفلون ها در انواع برند ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود که استفاده و نصب آسانی دارد.
این نوار ها از طول های ۵ یا ۱۰ متر تشکیل شده است و‌در انواع جعبه های متعدد عرضه می شود که در هر جعه ده عدد نوار تفلون موجود است.

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای انواع این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری به وسیله شماره های درج شده در وب سایت با مدیریت مهندس منصوری به تمامی نقاط ایران ارسال می نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا