تجهیزات آبیاریتحت فشار

فروش عمده تجهیزات آبیاری تحت فشار در اصفهان

فروش تجهیزات آبیاری تحت فشار در اصفهان به قیمت درب کارخانه با کیفیتی عالی به صورت عمده فروش می رسد. تجهیزات سیستم آبیاری تحت فشار شامل تجهیزات آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی می شود.

فروش تجهیزات آبیاری تحت فشار

آبیاری تحت فشار چست و چه کاربردی دارد؟

امروز به دلیل خطر کم آبی در اصفهان و بسیاری از شهرهای دیگر کشاورزی با مشکل مواجه شده است. کارشناسان برای رفع مشکل کم آبی سیستم آبیاری تحت فشار را طراحی کرده اند. در سیستم آبیاری تحت فشار، آبیاری به دو روش آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای صورت می گیرد.

در آبیاری قطره ای آب توسط انواع قطره چکان یا دریپر به ریشه گیاه می رسد، و در آبیاری بارانی آب از طریق انواع آبپاش ها به صورت قطرات ریز و درشت که به آن باران مصنوعی نیز گفته می شود محصولات آبیاری می شوند.

فروش عمده تجهیزات آبیاری تحت فشار در اصفهان

معرفی شیر خودکار آبیاری بارانی :

شیر خودکار آبیاری بارانی، یکی از تجهیزات رایج و مهم آبیاری تحت فشار است که از عملکرد ویژه ای برخوردار است. این محصول یکی از پرکاربردترین لوازم در سیستم های آبیاری بارانی کلاسیک ثابت، آبیاری کلاسیک متحرک و نیمه متحرک می باشد.
وظیفه اصلی این دسته از شیرالات این است که از لوله های فرعی یا باله آبیاری به آبپاش ها آبگیری می کند. نحوه کارکرد این محصول با قرار گرفتن رایزر ابیاری مربوطه به داخل در کمترین زمان شیراب اصلی را به صورت خودکار باز می کند. سپس در صورت خارج شدن پایه آبپاش، شیرآب قطع می شود.

فروش عمده تجهیزات آبیاری تحت فشار در اصفهان

ویژگی های شیر خودکار آبیاری بارانی :

شیر خودکار آبیاری بارانی، دارای قابلیت باز و بسته کردن مسیر جریان در کمترین زمان می باشد.
این محصول بدون هیچ گونه نشتی و با پایین ترین فشار میزان آب مشخص شده را به سمت آبپاش مربوطه ارسال می کند. این دسته از شیرالات از جنس مواد اولیه پلیمری ساخته شده است که از مقاومت عالی در برابر اشعه نور ماوراء بنفش و نور بالای خورشید بهره می برد.
همچنین این محصولات در انواع مدل های مختلف با سایز های گوناگون عرضه می شود. تحمل فشار اسمی در این شیر خودکار آبیاری بارانی به ویزان ۶ بار است.

فروش عمده تجهیزات آبیاری تحت فشار در اصفهان

معرفی آبپاش آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو یکی از تجهیزات جانبی و کاربردی در سیستم های آبیاری تحت فشار کشاورزی است که از ساختار بی نظیر برخوردار می باشد.
این محصول از مدل های ضربه ای است که در دو‌مدل مختلف تمام دور و تنظیمی تولید شده اند. همچنین دارای قابلیت استفاده فراوان در زمین های کشاورزی، زراعی، پارک، گلخانه و غیره می باشد.
از ویژگی های دیگر این نازل ابیاری آمبو دارا بودن دو عدد نازل بزرگ و کوچک است که از میزان ورودی 1/2 1 اینچ بهره می برد.

ویژگی آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو از شعاع پاشش آب به میزان ۱۶ متر الی ۲۹ متر با فشار کاری ۱.۵ بار الی ۵ بار بهره می برد. همچنین دارای آبدهی یا دبی به میزان ۷۶ الی ۴۰۶ لیتر در دقیقه می باشد.
این ابپاش ابیاری نصب ساده و بدون درد سری دارد و از قطعات تشکیل دهنده مرغوب و باکیفیت بهره می برد. به علاوه در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی در سرما و گرما دوام و طول عمر بالایی دارد. این محصول موجب پخش یکنواخت و همه جانبه آب بر روی سطح زمین های کشاورزی می شود.

فروش عمده تجهیزات آبیاری تحت فشار در اصفهان

قیمت تجهیزات آبیاری تحت فشار

به دلیل تعداد بالای تجهیزات و نوسان قیمت ها در بازار برای دریافت جدیدترین لیست قیمت با کارشناسان بخش فروش تماس فرمائید.

لیست کامل تجهیزات آبیاری بارانی

جدول زیر لیست کاملی از تجهیزات آبیاری بارانی را مشاهده می کنید:

فروش تجهیزات آبیاری تحت فشار

لیست کامل تجهیزات آبیاری قطره ای

در اینجا لیستی از ابزارهایی که برای استفاده از سیستم آبیاری قطره ای تحت فشار لازم است ارائه می شود. برای مشاهده تصاویر بیشتر و اطلاع از سایر محصولات به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

فروش تجهیزات آبیاری تحت فشار

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا