قطره چکان آبیاری

قیمت قطره چکان برای آبیاری

قیمت قطره چکان برای آبیاری با ارزان ترین نرخ بازار به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مدیریت مهندس منصوری امکان پذیر است.

کاربرد قطره چکان آبیاری

قطره چکان و دریپرهای آبیاری مختص آبیاری قطره ای که به وسیله لوله های لترال و آبده نصب شده و تمامی مزارع را آبیاری میکند.
قطره چکان یک قطعه کوچک است که آب پس از جریان در شبکه آب‌رسانی، با فشاری برابر ۱ وارد قطره چکان می‌شود و در آنجا از فشار آن کاسته و به صفر می‌رسد.
سپس آب با دبی کم و به صورت قطرات پیوسته به محل رشد گیاه سرریز می‌گردد. با کمک قطره چکان می‌توان یک لیتر آب خروجی را در زمانی بین ۱ تا ۲۴ ساعت تنظیم کرد.

این محصولات قسمت اساسی و مهم سیستم های آبیاری بارانی قطره ای است که وظیفه آن ها انتقال آب مورد نیاز به میزان مشخص به سطح ریشه گیاهان و محصولات کشاورزی می باشد.

در نمایندگی های ما انواع این دریپر ها به فروش می رسد که موجب راندمان بالای آبیاری و در عین حال صرفه جویی بالا در مصرف آب می شوند.
مواد اولیه سازنده این قطره چکان ها از پلیمر مرغوب است. به علاوه دارای انواع مختلفی همچون قطره چکان های روی خط، قطره چکان های کنترل فشار، قطره چکان نرمال و غیره می باشند.

قیمت قطره چکان برای آبیاری

معرفی قطره چکان نتافیم

قطره چکان نتافیم یکی از مدل های پرفروش است که سالیان زیادی است مورد استفاده کشاورزان و باغبانان قرار می گیرد.
این قطره چکان ها داذای تنوع بالایی هستند که در مصارف باغ ها، زمین های کشاورزی، گلخانه ها، پارک ها، فضای سبز و غیره می باشند. در این میان قطره چکان نتافیم مدل pcj جزء جدیدترین ها و کاربردی ترین ها می باشد.
این محصول از قابلیت جبران کننده فشار بهره می برد که در بازده بزرگی از میزان فشار آب، دبی و آبدهی دقیق و به صورت مساوری را ارائه می دهد.

همچنین با طراحی ویژه خود مانع برگشت آب می شود. دارای قابلیت محبوب خود شویندگی از اول و انتهای دریپر است که از گرفتگی به وسیله ذرات معلق داخل آب جلوگیری می کند.
قطره چکان نتافیم مدل pcj دارای قابلیت نصب و راه اندازی آسان در همان نقطه مد نظر می باشد.
همچنین موجب افزایش میزان بازدهی محصولات کشاورزی و زراعی می شود و بهینه مصرف آب را فراهم می کند.

قیمت قطره چکان برای آبیاری

معرفی قطره چکان کرونا یورو دریپ

قطره چکان کرونا یورو دریپ ساخته و پرداخته کمپانی معتبر یونانی است که از عملکرد خیلی ویژه و باکیفیت بهره می برد.
این محصولات از سری دسته های جبران کننده فشار و روی خط می باشند که به توزیع ایده آل آب در سطح زمین های کشاورزی و باغبانی کمک بسزایی می کند.
فیلتراسوین توصیه شده در این نوع قطره چکان های کرونا به میزان ۱۳۰ میکرون می باشد. تحمل فشار کارکرد در این محصولات به میزان 0.5 تا 4 بار می باشد.

قیمت قطره چکان برای آبیاری

انواع قطره چکان برای آبیاری

قطره چکان برای آبیاری قطره ای به دو دسته تقسیم بندی می شود که دسته ای اول  دریپر های تنظیم شونده و دسته ی دوم دریپر های خودتنظیم تولید و روانه بازار می شود و شما می توانید بسته به نیازتان این محصول را انتخاب کنید.

قیمت قطره چکان برای آبیاری

برای دریافت قیمت روز انواع قطره چکان آبیاری می توانید از طریق شماره های وب سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و بسته به نیازتان این محصول را با نازل ترین نرخ بازار و تخفیف ویژه زمستانه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا