پلی اتیلنلوله آبیاری

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای اصفهان

کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای اصفهان تولید کننده لوله های پلی اتیلن با استاندارد های pe80 و pe100 و با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت میباشد. لوله های آبیاری ساخته شده این کارخانه می توان به مدل های کلافی و شاخه ای اشاره کرد.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای اصفهان

کاربرد لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لوله آبیاری قطره ای از مواد خالص و طبق جدول استاندارد ISIRI13331 برای مصارف آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره ای، فاضلاب های ساختمانی و کابل برق مخابرات کاربرد زیادی دارد. این لوله ها جزو لوله های دریپر دار و یا قطره چکانی هستند که آب با فشار کم خارج شده و در پای گیاهان جریان می یابد.

این لوله ها و انواع لوله آب پلاستیکی آذین در کلاف های 400 تا 500 متری تولید شده و در وزن 5/10 تا 21 کیلوگرمی موجود می باشند. سایز این لوله ها در حدود 16 میلی متر بوده و کلاس باری آنها 4 اتمسفر می باشد.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای اصفهان

مزایایی لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای

  • لوله های پلی اتیلن نسبت به آبپاش بارانی پلیمری مقاومت زیادی در برابر فشار، اشعه مادون قرمز و اشعه ماورای بنفش را دارد و رنگ آن در برابر نور تغییری نمیکند.
  • لوله پلی اتیلن آبیاری در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید شده که نوع درجه یک و ممتاز آن بسیار مناسب و با کیفیت می باشد.
  •  لوله های آبیاری قطره ای دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و امکان خمیدگی، شکنندگی، خرد شدگی، ترک خوردگی در آنها وجود نداشته و مقاومت بالایی نیز در برابر پوسیدگی دارند.
  • این لوله ها در مجاورت کودهای شیمیایی، مواد اسیدی و بازی چون نیترات ها این لوله ها دچار خوردگی نشده و جریان آب به راحتی و بدون اصطکاک در آنها برقرار میباشد.
  •  سطح صاف درون لوله امکان گرفتگی لجن و رسوب وجود نخواهد داشت.
  • لوله پلی اتیلن مقاومت بسیار بالایی را در برابر گرمای مثبت 40 درجه سانتی گراد را داراست.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا