پلی اتیلنلوله آبیاری

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه و بدون واسطه به صورت عمده و خرده میتوانید خریداری کنید. لوله پلی اتیلن پر کاربردترین نوع لوله در سیستم‌های آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره‌ای می باشد. لوله پلی اتیلن تقریبا در تمامی زمین کشاورزی و گلخانه‌ ها به یک نوع استفاده میشود.

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

کاربرد لوله آبیاری پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن و لوله آب پلاستیکی آذین کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی و آبیاری دارد به خاطر مقاومت زیادی که دارد بسیار پر طرفدار و پر کاربرد است.

لوله هی پلی اتیلن یا همان لوله دریپر دار یا قطره چکانی هستند که آب با فشار کم خارج شده و در پای گیاهان جریان می یابد.

این لوله ها در کلاف های ۴۰۰ تا ۵۰۰ متری تولید شده و در وزن ۵/۱۰ تا ۲۱ کیلوگرمی موجود می باشند. سایز این لوله ها در حدود ۱۶ میلی متر بوده و کلاس باری آنها ۴اتمسفر می باشد. این لوله ها دارای انشعابات مختلف بوده و با استاندارد های pe80 و pe100  تولید میشوند.

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

جدول سایز بندی لوله پلی اتیلن

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

مزایایی لوله آبیاری پلی اتیلن

  • لوله آبیاری منابع آبی را کنترل نموده و از هدر رفتن آب جلوگیری میکند.
  • لوله پلی اتیلن دوام و استحکام بالا در برابر فشار را دارد.
  • این لوله ها براحتی نصب و راه اندازی می گردد.
  • این لوله ها از نشتی جلوگیری کرده و بسیاری از هزینه ها را کم میکند.
  • لوله پلی اتیلن به دلیل وزن سبکی که دارد حمل و نقل آن بسیار راحت است.
  • مقاومت بالایی در برابر اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را دارد.
  • مزیت دیگر این لوله آبیاری بهداشتی بودن و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه مختلف است.

معرفی لوله پلی اتیلن آبیاری :

لوله پلی اتیلن  وآبپاش بارانی پلیمری یکی از رایج ترین و اصلی ترین تجهیزات در سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی اصلی و نیمه اصلی است که بهره وری عالی را از منابع آبی فراهم می کنند. به گونه ای که در مناطق مختلف اعم از مزارع، گلخانه ها، باغ و غیره به نحوی از این لوله های پلی اتیلن استفاده شده است.
به طور کلی این لوله ها به دو شکل با دانسیته بالا HDPE Pipe و دانسیته پایین-LDPE Pipe ساخته و پرداخته شده اند که مقاومت بسیار عالی و مزایای شگفت انگیزی دارند.

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

ویژگی های لوله پلی اتیلن آبیاری :

لوله پلی اتیلن آبیاری در انواع سایز بندی های مختلفی ساخته شده است که از سایز ۱۶ میلی متر تا میزان سایز ۱۱۰ میلی متر موجود می باشد.
همچنین دارای انواع فشار های کاری ۲ بار الی ۴۰ بار ساخته شده اند که مدل مناسب را می توانید به تعداد سیستم های ابیاری و نوع متراژ زمین و غیره انتخاب کنید.
از طرف دیگر این لوله های پلی اتیلن آبیاری با انواع اتصالات با سایز بندی های مختلف سازگار هستند که سرعت نصب و راه اندازی آن ها بالا و در عین حال ساده می باشد.

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

محاسن لوله پلی اتیلن آبیاری :

لوله پلی اتیلن آبیاری گزینه ای کم حجم و مقرون به صرفه است و از جمع آوری ساده ای برخوردار هستند.
این لوله ها از جنس مواد اولیه باکیفیت و مرغوب ساخته شده است که در برابر پوسیدگی ، خوردگی، شکستگی، خمیدگی و غیره بسیار مقاوم هستند.
به علاوه این لوله های پلی اتیلن آبیاری مقاومت خود را در مقابل کود های شیمیایی، اسید ها و باز ها دارد. از این رو طول عمر بالا و ماندگاری را تضمین می کند.

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن به قیمت کارخانه

فروش لوله های آبیاری پلی اتیلن

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر داخل کشور عرضه کننده انواع و اقسام لوله های آبیاری پلی اتیلن در پایین ترین قیمت ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین با تخفیف ویژه این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا