لوله آبیاری

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت در سایز های مختلف در تجهیزات کشاورزی آریا موجود می باشد که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

کاربرد لوله های آبرسانی

لوله های آبرسانی در جنس های مختلفی تولید شده است که بیشترین کاربرد را در سیستم های آبیاری و آبرسانی دارد و برای انتقال آب و سیالات بیشترین استفاده و کاربرد را دارد.
معمولا لوله ها نظیر لوله آب پلاستیکی آذین با توجه به نوع کاربردی که دارند دارای جنس های مختلفی هستند و با توجه به جنس آنها کاربرد و نحوه اتصال نیز متفاوت خواهد بود که در زمینه آبرسانی و جمع آوری فاضلاب معمولا از لوله های پلاستیکی یا لوله های آهنی استفاده می شود.

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

انواع لوله های آبرسانی

  •  لوله های فولادی گالوانیزه
  •  لوله های آهنی گالوانیزه
  • لوله های چدنی
  • لوله های پلاستیکی
  • لوله های پلی اتیلن
  • لوله های PVC (پلی ونیل کلراید)

معرفی لوله آبرسانی کشاورزی پلی اتیلن :

پیشرفت تکنولوژی منجر به پیشرفت های چشمگیری در تولید مواد اولیه مورد نیاز برای تولید لوله های آبرسانی و آبپاش بارانی پلیمری شده است.
امروزه 95 درصد لوله ‌های مورد استفاده در سیستم ‌های ابیاری تحت فشار کشاورزی، گاز طبیعی، آب آشامیدنی و فاضلاب کشورهای متعدد دنیا همان لوله های پلی اتیلن هستند.
چراکه با توجه به متریال بالا و کار نصب و راه اندازی سیستم های لوله فلزی، تعداد زیاد مشکلاتی که در حین استفاده با آن مواجه می شوند و طول عمر کوتاه آنها، لوله های پلی اتیلن باکیفیت هر روز به سرعت جایگزین لوله های فلزی می شوند.
از طرف دیگر این لوله های پلی اتیلن دارای ویژگی های عالی و مزایای منحصر به فردی می باشند.

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

انواع لوله های پلی اتیلن ابیاری کشاورزی :

کارخانه ها انواع لوله های پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) و همچنین لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا (YYPE) را تولید می کنند.
این لوله ها که به لوله های پلی اتیلن نرم نیز معروف هستند، مطابق با استاندارد های بین المللی و اروپایی ساخته و طراحی شده اند.
این لوله ها در انواع کلاف های ۱۰۰ متری، ۲۰۰ متری و ۴۰۰ متری عرضه می شود.
موقعیت استفاده از این محصولات به عنوان لوله ابیاری اصلی و فرعی در خطوط می باشد که نیازهای کشاورزان را به بهترین شیوه تأمین می کنند. از این رو مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

مشخصات لوله های پلی اتیلن ابیاری کشاورزی :

با توجه به اینکه هزینه های لوله های پلی اتیلن ابیاری کشاورزی، نسبت به سایر لوله های دیگر کمتر است، استفاده از لوله های پلی اتیلن در انواع، طول، عرض، قطر ، کلاف و غیره در دنیا و کشور ما رواج بیشتری پیدا کرده است.
همچنین از آنجایی که لوله های پلی اتیلن با خاصیت نرمی و انعطاف پذیری بالایی ساخته شده اند، می توان آنها را راحت تر در کانال ابیاری تحت فشار قرار داد و این فرصت را برای قرار دادن در مناطق کاری محدود و باریک تری فراهم می کند.

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

مزایای لوله های پلی اتیلن ابیاری کشاورزی :

لوله های پلی اتیلن ابیاری کشاورزی، دارای مقاومت اصطکاکی بسیار بالا، مقاومت شیمیایی بالا، قدرت ضربه بالا، مقاومت در برابر سایش بالا، بارگذاری نقطه عالی و عملکردهای فشرده و مقاومت بالا در برابر نور خورشید بالا می باشد.
به طور کلی این لوله ها، دارای ساختاری نشکن با مقاومت بالا در برابر ضربه و مقاومت در برابر ساییدگی و ترک خوردگی هستند.
سطوح داخلی لوله های پلی اتیلن صاف است که مانع ایجاد رسوب گیری می شود.
این لوله ها حداقل به مدت 50 سال در فشار اسمی کارکرد دوام می آورند. به علاوه لوله های پلی اتیلن در برابر اشعه UV و مواد شیمیایی مقاوم هستند. لوله های پلی اتیلن بو و طعم آب را تغییر نمی دهند، برای سلامتی مناسب هستند.

لوله های آبرسانی کشاورزی با بهترین قیمت

لوله های آبرسانی کشاورزی

برای خرید انواع لوله های آبرسانی کشاورزی می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا این محصول را به صورت عمده و خرده بدون واسطه خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا