شیر هواگیری

فروش شیر تخلیه هوا تک روزنه

فروش شیر تخلیه هوا تک روزنه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در وب سایت ما موجود می باشد و شما می توانید از طریق شماره های درج شده این محصول را خریداری نمایید.

فروش شیر تخلیه هوا تک روزنه

کاربرد شیر تخلیه هوا تک روزنه

شیر تخلیه هوا تک روزنه با جنس بدنه جدن و با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار شده است. شیر تخلیه هوا بر روی خطوط اصلی و فرعی آبیاری و آبرسانی نیز نصب و راه اندازی می شود و برای تخلیه هوای اضافه نیز استفاده می شود و آن را می گیرد و اگر هوای اضافه داخل لوله ها گرفته نشود سبب می شود تا گردش آب با اختلال مواجه شود و به پمپ و لوله ها آسیب جدی نیز می رساند.

مشخصات فنی شیر تخلیه هوا

  • سایز (میلی متر) : 200-50
  • فشار (بار) : 40-6
  • جنس بدنه : انواع چدن داکتيل، فولاد ریختگی، استنلس استیل، آلیاژهای پایه مس
  • جنس شناور :  انواع استنلس استیل, Polypropylen

عملکرد شیر تخلیه هوا تک روزنه :

شیر تخلیه هوا تک روزنه دارای عملکرد مفید و مؤثر آزاد سازی هوای اضافی در خطوط لوله کشی های مختلف است.
این شیرالات تخلیه هوا در دو نوع تک روزنه و دو روزنه ارائه می گردد که هرکدام عملکرد ویژه ای دارند. همچنین موقعیت نصب این محصولات در مسیرهایی قرار می گیرد که امکان تجمع هوا بسیار بیشتر باشد. این شیرالات دارای ساختار منحصر به فردی هستند که از یک قطعه اصلی و مهم تشکیل شده اند.
این قطعه همان شناور می باشد که در مقدار مشخصی داخل آب قرار داده شده است. هدف اصلی این شناور جلوگیری از ورود هوای اضافی به داخل پروژه می شود. بعد از خارج سازی هوا این شناور به جای خود باز می گردد.

فروش شیر تخلیه هوا تک روزنه

معرفی شیر تخلیه هوا تک روزنه :

شیر تخلیه هوا تک روزنه، از لحاظ نوع اتصال به دو دسته اصلی فلنج دار و دنده ای تقسیم می شود که هرکدام عملکرد صحیح و مؤثری دارند.
در قسمت ورودی موقعیت نصب این محصولات باید یک عدد شیر الات باز و بسته شونده جریان ها متصل شوند.
چراکه در مواقعی که نیاز به تعمیر و یا تعویض این شیرهای تخلیه داشته باشید بتوانید از طریق این شیر قطع و وصل شونده این امر را انجام دهید. ویژگی نصب این محصول در مناطق مرتفع سیستم های لوله کشی است زیرا بیشتر در این نقاط هوا تجمع می کند.

ویژگی های شیر تخلیه هوا تک روزنه :

شیر تخلیه هوا تک روزنه، عملکرد خارج سازی هوا را به شکل اتوماتیک و خودکار را اعمال می کند.
این هوادهی در خطوط اصلی و تغذیه است که عبور جریان ها به صورت مستقیم از طریق آن صورت می گیرد. میزان تحمل درجه حرارت کاری در این نوع از شیر های تخلیه هوا تک روزنه به میزان ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد.

فروش شیر تخلیه هوا تک روزنه

دیگر مشخصات شیر تخلیه هوا تک روزنه :

شیر تخلیه هوا تک روزنه، دارای حداقل فشار جهت آب بندی به میزان ۵/۰ بار است.
نصب و راه اندازی این دسته از شیرالات بسیار ساده است. وظیفه اصلی این محصول جلوگیری از ایجاد اختلال و اسیب به شبکه های آبرسانی می شود و‌ برای همین خاطر عمر لوله ها و سایر تجهیزات مربوطه را بسیار بالاتر می برد.
این محصول از قطعات تشکیل دهنده مستحکم تشکیل شده است که عمر بالایی را فراهم می کند. به علاوه در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی، خوردگی، شکستکی و غیره مقاومت خود را از دست نمی دهد.

فروش شیر تخلیه هوا

فروش شیر تخلیه هوا با بهترین کیفیت در سایز های مختلف در تجهیزات کشاورزی آریا موجود می باشد و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت انلاین نیز خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا