مینی فیلتر دیسکی

قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود

برای دریافت قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود در تجهیزات کشاورزی آریا میتوانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی اطلاع پیدا کنید.

قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود

مینی فیلتر دیسکی آزود

مینی فیلتر دیسکی آزود با ارتفاع کم (حداکثر 30 تا 40 سانتی متر) گفته می شود، دارای اجزایی کوچکتر از فیلترهای متوسط بوده و دارای قیمتی ارزان تر می باشند. این محصول دارای ظرفیتی کمتر از فیلترهای دیسکی و توری معمولی هستند ولی با این وجود می توانند در بسیاری از طرح های کوچک آبیاری قطره ای باغات از مینی فیلتر دیسکی جهت تصفیه آب و گرفتن ناخالصی آب میباشد.

قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود

ویژگی های مینی فیلتر دیسکی

  •  بدنه فیلترهای دیسکی از جنس مواد پلیمری است.
  • فیلترهای 2 اینچ مینی یا کوچک معمولا 5 تا 6 لیتر در ثانیه می باشد.
  •  به عنوان مثال در یک طرح با آبدهی 6 لیتر در ثانیه باید با در نظر گرفتن ضریب اطمینان حداقل از دو فیلتر مینی که به طور موازی به یکدیگر بسته شده اند و یا یک فیلتر دیسکی متوسط (دارای ظرفیت حداکثر 8 لیتر در ثانیه) استفاده گردد.

عملکرد فیلتر دیسکی آزود :

فیلتر دیسکی آزود یکی از تجهیزات عالی و کاربردی در سیستم های آبیاری تحت فشار آبیاری بارانی است که موجب حذف شن و ماسه محلول در آب می شود. به گونه ای که ذرات ریز و درشت را پاکسازی می کند. زیرا این ذرات موجب ایجاد مشکلات و اختلال هایی در سیستم و تجهیزات می شود. به این معنی باعث می شود تا قطره چکان ها و سایر تجهیزات دچار انسداد و گرفتگی شوند.
از این رو کیفیت عملکرد ابیاری را در سیستم پایین می آورند. با این ویژگی ها وجود یک فیلتر دیسکی بسیار مهم و ضروری می باشد.

قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود

طراحی فیلتر دیسکی آزود :

فیلتر دیسکی آزود دارای ساختار ویژه مجهز شده به واشر های پهن و حلقه ای شکل هستند که بر روی هم فشرده شده اند. از طرف دیگر دیسک های هم رنگ دارای منافذ هم اندازه هستند که وظیفه به دام انداختن ناخالصی ها را برعهده دارند.
این فیلتر های دیسکی آزود دارای انواع سایز بندی های مختلف است و در دو مدل کلی فیلتر دیسکی با شستشوی اتوماتیک و با شستشوی دستی عرضه می شود. در این مدل از فیلتر های دیسکی آزود می توانید به سادگی دیسک ها را جداسازی و تمیز کنید‌.

ویژگی فیلتر دیسکی آزود :

برای برداشتن محفظه دیسک در این مدل فیلتر دیسکی آزود نیازی به ابزار خاصی ندارید و به سادگی انجام می گیرد. این محصولات دارای تحمل فشار کاری تا ۱۰ بار هستند و می توانند در محدوده دمایی کار تا میزان ۶۰ درجه سانتی گراد فعالیت می کند.
این فیلتر های دیسکی آزود توسط پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. همچنین دارای نوع اتصالات رزوه ای و از نوع پلیمری است. کاربرد این فیلتر ها در مزارع، گلخانه ها، تاکستان و غیره می باشد‌ .

قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود

مزایای فیلتر دیسکی آزود :

فیلتر دیسکی آزود ، دارای قابلیت نصب و راه اندازی ساده در عین حال حمل و نقل راحت است. این محصول در مقابل فشار، زنگ زدگی، شکستگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد.
همچنین طراحی دقیق و مناسبی دارد که عملکرد صحیح و مؤثری را فراهم می کند.
این فیلتر دیسکی آزود از قطعات تشکیل دهنده باکیفیت بهره می برد که در برابر کود های شیمیایی و نور اشعه ماوراء بنفش دوام بالایی دارد. عملکرد عالی این فیلتر های دیسکی به بالا بردن طول عمر تجهیزات سیستم کمک فراوانی می کند.

قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود

برای دریافت قیمت فروش روز مینی فیلتر دیسکی آزود برای همکار و عمده فروشان از طریق شماره های درج شده در تماس باشید. میتوانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری در وب سایت واترینگ تولز تهیه و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا