دسته‌بندی نشده

خرید و فروش بهترین رایزر پلیمری

خرید و فروش بهترین رایزر پلیمری در سایت تجهیزات آبیاری ایران!

خرید و فروش بهترین رایزر پلیمری در سایت تجهیزات آبیاری ایران به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.در این سایت تمام تجهیزات آبیاری از جمله رایزر های پلیمری و فلزی و پمپ ها و کف کش ها …با نازلترین قیمت ها عرضه می شوند.تمام تجهیزات و وسایل مکانیکی و برقی همگی اصل و با کیفیت بوده و از بهترین مارک های تجهیزات آبیاری می باشند.و شما می توانید تنها با یک تماس شرایط فروش و قیمت هر کدام از محصولات را از مشاوران خوب فروش ما بپرسید.

خرید و فروش بهترین رایزر

رایزر چیست ؟

رایزر در لغت به معنی بالا رونده است . در عمل به لوله های بالا روند آب و فاضلاب که وظیفه تقسیم و یا جمع آوری آب  یا فاضلاب را دارند می گویند.

رایزر در محیط ها و حرفه های مختلف معناهای متفاوتی دارد. اما در کل یک عمل مشترک یعنی انتقال و جمع آوری و بالا برنده آب را انجام می دهد.

رایزر اب مصرفی

به لوله ای که در راستای عمودی قرار بگیرد رایزر می گویند.
در مهندسی لوله کشی  رایزر لوله ای است که ران عمودی داشته باشد و این مفهوم مفهومی عمومی است که در رشته های مختلف مهندسی کاربرد دارد. مثلا در صنایع نفت و گاز دریایی لوله عمودی که نفت را از چاه به سکو انتقال می دهد رایزر می گویند.

خرید و فروش بهترین رایزر

مواد اولیه اغلب رایزر ها

  1. اهن
  2. فولاد
  3. الومینیوم
  4.  پلیمری

ویژگی های رایزر پلیمری

  1. قابل تولید در اندازه های مختلف
  2. مقاوم در برابر نور خورشید و عوامل محیطی مختلف
  3. دارای فشار اسمی 10 بار
  4. دارای رزوه استاندارد و محکم
  5. مطابق با استاندارد BS

وظیفه رایزر ها در آبیاری بارانی

در سیستم آبیاری بارانی رایزر به لوله‌ای اطلاق می شود که بر روی لوله اصلی و فرعی نصب شده و وظیفه رایزر، رساندن آب به سطح خاک است. تا عمل تغذیه و آبرسانی به لوله‌های فرعی و لوله‌ای مانیفیلد انجام شود.

منبع سایت:www.tajhizatabyari.ir

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا